Fredagsmys

Nu var det fredag igen. Imorgon skall gubben byta bromsarna på min bil så jag kan ombesiktiga den det blev ju en 2:a på bromsarna.

Idag har det var sol men har blåst kallt men vi tog en liten promenad tjerna sprang lösa och Gustav fick gå i koppel litar inte till 100 % att han kommer tillbaka när jag vill.

kort tagna med mobilen inte så bra men svart att ta kort med 4 hundar i koppel.




.

Fick ett MMS av min dotter Camilla. Hon och barnen Lina och Hampus var på mammas och pappas grav, hennes mormor och morfar så klart.Blev så glad att hon skickade detta kort. Vet inte varför texten blir spegelvänd. Det är första gången på 18 år som jag inte har varit på graven på Alla helgona helgen så det kändes skönt att se att det var så fint. Tack Camilla för kortet.



På söndag skall jag och Lova på utställning i Växjö och jag börjar bli nervös hoppas att Lova sköter sig i ringen.
Ha en trevlig fredags kväll.
 Eva & hundarna


Kommentarer
Postat av: Pia

Fattar inte varför jag inte får uppdatmail på din blogg :( Håller tummarna för er på Söndag Kram Hälsa gubben

2010-11-05 | 22:44:23
URL: http://www.dalmatinerna.se
Postat av: Monica

Lycka till på söndag! Bilar och bilbesiktningar är ett mörker.jag är imponerad av att du klarar av att gå med 4 hundar i koppel!

2010-11-06 | 09:47:10
URL: http://pudal.se
Postat av: Marine & tjejerna

Lycka till på Söndag Eva :)Ha en go Alla helgon kväll

2010-11-06 | 22:38:58
URL: http://www.marinestjejer.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: