Tandläkarbesök

Det är verkligen det jag hatar alltså tandläkarbesök. Har haft ont i min visdomstand och feber det var en kraftig inflammation igen så tandläkaren sprutat rent den massa gamla äckliga matrester och var som spolades bort.
Så han skickade en remiss till en tandläkare i Falköping så nu skall den bort om jag vågar har en enorm tandläkarskräck. Fick antibiotika för tanden och så skulle jag ta värktabletter för det gör fruktansvärt ont.

Arne är och hjälper Florence och Rune idag igen.

Så här blir det en slappdag för det regnar ute så vi har tittat på tv och helt plösligt så får jag nysattack tror att jag nys 15 gånger på ett sträck hundarna tittade på mig och trodde nog inte jag var klok, nu har näsan börjat rinna så det var alltså en förkylning på gång. Räcker det inte med tanden så nu sitter jag är och snorrar, fryser, feber och nyser. Men som tur är så blir man ju bra igen. Men det är inget kul att inte må bra.

Igår var jag och köpte Bravo färskfoder till hundarna och de älskade verkligen det skålarna sken som om de var diskade.

Idag blir det inga kort nu

skall jag ta på mig regnkläder och hundarna skall få på sig täckerna så får vi ändå gå ut i det tråkiga vädret.

Ha en trevlig lördag trots vädret.

Eva & hundarna



Kommentarer
Postat av: Strega

Aj aj, tänk att tänder som är så små kan göra så ont!

Krya på dig!

2010-11-13 | 13:46:23
URL: http://www.casadistrega.com
Postat av: Wilda

Tycker synd om dig

2010-11-13 | 16:54:50
URL: http://pargas.bloggplatsen.se
Postat av: Monica

Har också haft bekymmer med visdomständer som fått dras en efter en eftersom jag tydligen inte haft ordentlig emalj på dem. Och har också förut varit livrädd för tandläkare. Nu har jag en underbar privattandläkare och har inget emot att gå till henne!

Krya på dig från förkylningen

2010-11-13 | 19:45:10
URL: http://pudal.se
Postat av: emelie

stackarn! har också tandläkarskräck, hemska människor dom där. hihi! krya på dig!

2010-11-13 | 22:27:04
URL: http://www.prickig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: