Besiktigat bilen

NEJ den gick inte igen bakbromsarna var kass, skit så nu får gubben byta dem.
När vi var nere i Skara var jag på slöjddetaljer och köpte lite pärlor och tråd så nu tänkte jag göra lite armband och halsband egentligen är jag inte pyssel men kanske kan bli. Vi får vä se.

Igår när Arne kom hem från Florence hade han tårta och en present till mig undra om jag blev nyfiken, det var en jättefräck skinklänning och den passade perfekt.

Bilden har jag lånat av H&M.

Imorgon skall jag träffa Sara vi skall ta en promenad har tänkt att Lova skall få busa med Coco hon har ju bara lekt med "sina syskon" så det behövs att träffa andra hundar.
Hoppas det blir fint väder.
Efter skall jag åka och köpa blod så vi har det hemma när älgjakten är över så vi kan spåra igen.
Sedan till köpcentret i Skövde och kolla efter ett par högklackade skor som jag skall ha på bröllopet och en vit skjorta.

Snart eller om 3 veckor skall Lova och jag åka ner till Växjö på utställning får hoppas att det går bra.

Läste på SKK.s hemsida att omdömena i kvalitetsbedömningen är numera på engelska och heter Excellent, Very good, Good, Sufficient, Disqualified samt Cannot be judged och lite andra regler.

Nu kom gubben hem så nu får jag prata med honom lite.
Vet inte vem som blir gladast hundarna ellar han.


Kommentarer
Postat av: Monica

Irriterande med bilar som inte går igenom besiktningen. Häftig skinnklänning och jag ska också shoppa lite blod i veckan så vi kan spåra till helgen!

2010-10-12 | 22:19:55
URL: http://pudal.se
Postat av: Anette o Nilla

Vilken fin blogg du har fått!

2010-10-13 | 11:56:40
URL: http://www.nilla.webb.se
Postat av: Anette

Den där klänningen var skitsnygg! Me like =)

Men börjar inte dom nya reglerna efter nyår, eller "tjuvstartar" dom redan nu kanske

2010-10-13 | 17:32:34
URL: http://ivrigaizor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: